گلدان های سرامیکی
نوشته شده توسط : Kashani

 

گلدان های سرامیکی

گونه های گیاهی با توجه به تفاوتی که در ویژگی های ظاهری مانند تراکم، ارتفاع و حجم ریشه دارند، به فضای متفاوتی جهت رشد نیاز دارند. همین امر سبب ایجاد تنوع در ساخت گلدان ها شده است. خرید گلدان مناسب برای نگهداری یک گیاه آپارتمانی، از جمله موارد با اهمیتی است که باید به آن توجه شود. گلدان ها در طرح، جنس، اندازه و رنگ های متفاوتی ساخته میشوند.

خرید اینترنتی گل و گیاه در تهران

گلدان های سرامیکی

گیاهان آپارتمانی لوکس خرید

هر گلدان بر حسب جنس مواد سازنده دوام و ویژگی های خاص خود را دارد. گلدان سرامیکی از جمله انواع گلدان به شمار می آید که در اشکال و رنگ های زیبا و متنوع ساخته میشوند. گلدان های سرامیکی نسبت به انواع سفالی، از وزن بیشتری برخوردار می باشند. این گلدان ها علاوه بر اینکه به عنوان بستر نگهداری گل و گیاه استفاده میشوند، به عنوان شئ تزئینی در چیدمان دکوراسیون منزل نیز استفاده میشود. سطح گلدان سرامیکی برخلاف گلدان سفالی فاقد منفذ بوده و زهکشی، از سوراخ تعبیه شده در انتهای گلدان انجام میشود.

خرید استند گلدان ارزان

گلدان های سرامیکی از مقاومت مناسبی در برابر ترک خوردگی و نوسانات دمایی برخوردار هستند. عدم وجود منفذ در سطح این گلدان ها سبب کاهش هدررفت آب و افزایش ماندگاری رطوبت در خاک میشود. گلدان های سرامیکی لعاب دار هستند و از این رو در برابر تغییرات شرایط محیطی مقاومت میکنند.

خرید گلدان سفالی ساده

این گلدان ها با توجه به کیفیت ساخت و تزئینات استفاده شده در طراحی، قیمت های متفاوتی دارند. همچنین در اشکال هندسی چون استوانه ای، مکعبی، چند ضلعی و طرحهای کلاسیک، مینیمال و فانتزی و ... ساخته و عرضه میشوند. از این رو شما میتوانید بسته به نیاز و مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزل خود، رنگ و طرح گلدان سرامیکی را انتخاب کنید. خرید گلدان سرامیکی محیط منزل شما را شیک و مدرن میکند. این گلدان ها در اکثر مراکز فروش گل و گیاه و اشیای تزئینی موجود است و میتوانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: